Gaming, Animals, poise_animations <<>>
Phineas & Ferb

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Cyrax's & Vortex's Core // Snake's Core
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Cyrax187
Site Admin

BerichtGeplaatst: 03-12-2011 09:50:18    Onderwerp: Phineas & Ferb Reageren met citaat
Onze koppel korenslangen we hebben ze al van toen ze baby waren... Ze zijn mega lief en sierlijk, doen geen vlieg kwaad. Ze krijgen zoals al onze andere slangen enkel dood voer! Dit omdat wij het niet nodig achten om levende muisjes de gruwel mee te laten maken, om in een terrarium zijn dood af te wachten! Ik weet er discussie is over de natuur zijn gang te laten gaan en zo, dat slangen hun jachtinstinct niet mogen verliezen...
Wel iedereen weet dat deze slangen tot hun einde bij ons zullen blijven. Waarom hun de luxe niet hunnen om niet meer te hoeven jagen en het risico wonden op te lopen! En geloof me hoe graag ik die kritters ook mag, ze kunnen redelijk schade aanrichten zelf tot de slang doden toe!

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Cyrax's & Vortex's Core // Snake's Core Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: